maandag 16 januari 2012

Het begin

Na lang aarzelen ben ik een paar jaar geleden gestart met een volkstuin; op een regenachtige dag ben ik in mijn omgeving gaan rondrijden, net zo lang tot ik ergens langs kwam dat er uit zag als een klein volkstuincomplex, en zo ben ik in april 2008 begonnen. De eerste dagen deed ik niet veel meer dan lezen en nog eens lezen en begon zo al aardig in paniek te raken. Uiteindelijk ben ik vervolgens maar gewoon begonnen (voornamelijk met onkruid weghalen!) en met het planten van enkele van mijn lieve buren gekregen planten. 

Al vrijwel meteen was ik ongelooflijk in mijn sas en sindsdien gaat elk vrij uurtje op aan werken “op het land” en is mijn droom een eigen kas om tomaten te kunnen kweken inmiddels realiteit geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten